image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Solutii pentru fiecare zi


Vi s-a intamplat vreodata sa va plictisiti atat de tare incat sa ajungeti la finalul zilei obositi pana peste masura si sa nu intelegeti de ce? Ei bine, eu una sunt de mii de ori mai obosita dupa o zi in care nu fac nimic altceva decat sa ma uit la seriale sau sa citesc carti, decat dupa o zi in care ies afara, merg kilometri intregi, ies la un suc etc. Ati inteles ideea sper, asa ca prin articolul de astazi vreau sa va fac sa renuntati la celebra zicala "mi-e lene sa fac asta"si sa iesiti afara.

O sa-mi spuneti ca vremea din Bucuresti numai la iesit afara nu te imbie; sunt perfect de acord insa eu am gasit o alternativa (ca de obicei) care il va scoate afara pana si pe cel mai plictisit dintre voi. Este vorba de site-ul celor de la Smartexperience.ro.

Cu ce se ocupa acest site? Cu programarea unor iesiri la care nimeni nu s-ar astepta. Puteti gasi aici tot felul de activitati la care in mod normal niciunul dintre noi nu s-ar gandi atunci cand este plictisit, tocmai din prea multa comoditate. Site-ul este plin de activitati interesante, dar mie mi-a atras atentia cel mai tare paintball-ul. Nu am  participat niciodata la un asemenea joc asa ca abia astept ziua in care eu si prietenii mei vom merge acolo pentru a intelege "tainele" acestui joc.

Dupa cum va spuneam, site-ul va lasa sa alegeti din zeci de activitati. Puteti sa alegeti sa escaladati "munti" (mai bine zis parapeti), puteti sa faceti salturi cu parasuta sau sa incercati sa evadati din camerele cele mai ciudate.

Ce este cel mai frumos la acest site? Faptul ca gasiti aici activitati care pot fi intreprinse in toata tara, nu neaparat doar in capitala, asa ca fiecare dintre voi poate sa gaseasca o relaxare in propriul oras, la sfarsit de sapatamana.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu