image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Recomandarile saptamanii




Avand in vedere ca de ceva timp tot incerc sa gasesc un nou mod de a-mi imparti articolele, am ales ca de acum in fiecare saptamana (sau cel putin in majoritatea saptamanilor) sa fac o lista cu Recomandari, cu lucruri care mie mi-au atras atentia in saptamana respectiva.

Cartea saptamanii:

Am avut o saptamana foarte productiva din punct de vedere al cartilor pe care le-am citit reusind sa termin 5. Insa, dintre toate acestea, una singura a reusit sa-mi captiveze atentia cat de cat atentia si sa fie notata pe Goodreads cu 4 stele si anume Convocarea, prima carte a trilogiei Endgame.



Filmul saptamanii:

 In ultimul timp am vazut cam in fiecare seara cate un film, dar pe cel care mi-a placut cel mai tare (in aceasta saptamana) l-am vazut fix cu 15 minute inainte de a scrie aceasta postare. Acestea fiind zise, va prezint filmul saptamanii, Big Eyes -film ce are la baza o poveste reala.


Melodia saptamanii:
Multumita prietenelor mele, melodia care mi-a rasunat toata saptamana in cap a fost Take me to church a celor de la Hozier, melodie pe care nu ai cum sa nu o indragesti inca de la prima ascultare.


Random

Avand in vedere ca in fiecare saptamana vor fi diverse lucruri random pe care voi vrea sa vi le prezint, m-am gandit ca aceasta categorie va ingloba toate preferatele care nu pot fi categorizate altfel. Asa ca, am ales ca cel mai mult saptamana aceasta mi-a placut piesa pe care am vazut-o la Opera Nationala. Va invit din tot sufletul sa treceti pe acolo, mai ales daca veti avea ocazia sa vedeti ca si mine piesa Nabucco, interpretata intr-un mod inedit, care va va da fiori pe sira spinarii.


Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu