image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Organizarea






Vi s-a intamplat vreodata sa nu va mai simtiti in largul vostru la serviciu? Sa vi se para ca orice ati face, zilele trec monoton, spatiul din jurul vostru nu va ajuta sa fiti mai eficient si sa ajungeti seara fiind extrem de nemultumiti de tot ce se intampla in jurul vostru?

Ei bine, asta se intampla pentru ca ambianta este total nepotrivita pentru ceea ce doriti sa faceti. Sa va dau un exemplu. In anul in care dadeam BAC-ul viata mea era extrem de dezorganizata: aveam foi si carti peste tot. Creioanele si pixurile erau imprastiate in toata casa iar cele 5 caiete pe care le aveam de invatat, nu erau niciodata la locul lor. In fapt, totul era groaznic! Daca voiam sa ma apuc de invatat intotdeauna trebuia sa gasesc mai intai materialele pentru a putea sa ma asez la birou. ca sa nu mai spun, ca cel mai bun "sertar" era imprimanta, pe care niciodata nu o puteam folosi pentru ca inainte de a face asta trebuia sa iau un maldar de foi de pe ea. 

Da, totul era haos. Nu reuseam sa invat mai nimic si in fiecare zi eram tare stresata din cauza asta. Asta pana cand i-am gasit pe cei de la Cartuseria.ro care mi-au mai organizat viata. Mi-am dat seama, cautand pe site-ul lor diverse lucruri, ca pentru a putea avea rezultate favorabile, trebuie neaparat sa stai intr-un loc organizat, care sa insufle o anumita stare de bine.

Eu mi-am dat seama de acest lucru destul de tarziu, dar am facut bine ca am pus in practica imediat "smecheria" si am avut noroc pentru ca a dat chiar rezultate bune.

Voi ati comandat vreodata ceva de pe acest site? Sunteti de acord cu mine ca organizarea este cel mai rapid pas spre o munca facuta cu drag?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu