image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Masini de inchiriat




Un lucru pe care nimeni nu-l prea stie despre mine este faptul ca de aproape un an sunt legal soferita si chiar daca asta m-a bucurat extrem de mult la inceput si m-a facut sa-mi doresc sa sar imediat la volanul unei masini, inca nu am facut acest lucru. Nu am mai condus inca de cand am luat examenul asa ca va dati seama ca sunt dornica, dar si tematoare as putea spune, pentru ca masina momentan este inca o masina destul de necunoscuta mie.

De ce nu am mai condus? Mi-am dat seama dupa ce am luat carnetul ca nu prea avea cine sa-mi dea masina pe mana si faptul ca nu aveam una a mea personala sau cel putin a familiei nu mi-a adus niciun beneficiu. A trecut mult timp de atunci, timp in care nu m-am mai gandit la condus si pana acum cateva zile pot spune ca juram ca nu ma voi mai atinge de o masina in viata mea.

Ei bine, acum putin timp am gasit un site de inchirieri masini care m-a facut sa-mi doresc iarasi sa conduc. Ideea mi-a venit in momentul in care una din amicele mele postase un link catre acel site si m-am gandit ca ar fi o ocazie buna de a mai conduce si altceva inafara de role -da, pe alea chiar stiu sa le "conduc".

Mi-am dat seama brusc ce afacere geniala am in fata, mai ales pentru acei oameni care vin pentru prima data in Bucuresti si vor sa faca o plimbare impreuna cu familia intr-un mod mai confortabil. Sa fim seriosi, metroul nu este o idee buna atunci cand pleci in vacanta, decat daca vrei sa stai cu ochii pe ceas pentru a prinde ultima cursa pentru a nu cumva sa ajungi sa iei taxiul pana acasa.

Voi ce parere aveti despre un astfel de site? Ati inchiria o masina petru a vizita Bucurestiul?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu