image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

La un pahar de vorba




Nu stiu daca stiati asta despre mine, dar singura bautura alcoolica pe care pot sa o beau este vinul.  Aceasta bautura este gasita in atat de multe sortimente incat este imposibil sa gasesti o persoana careia sa nu ii placa vinul.

Copilarind o buna perioada de timp la tara, am avut norocul de a vedea de zeci de ori modul in care aceasta bautura era fabricata si de fiecare data cand procedura lua sfarsit, tin minte ca bunicul imi dadea must. Am ramas in cap cu ideea ca vinul si mustul sunt cele mai bune "sucuri pentru adulti".

In liceu, in perioada in care aveam majorate, tin minte ca ceilalti incercau tot felul de bauturi, care mai de care mai complicate, cu nume atat de pompoase incat niciun francez nu ar reusi sa le pronunte. Eu nu, eu ramaneam adepta unui vin rosu sec. Acelasi lucru se intampla si cand ieseam cu fetele in oras; cele mai fumoase povesti se spuneau cu un pahar de vin rosu.

Si acum sa va povestesc de ce am inceput sa vorbesc astazi despre vinuri. Foarte simplu chiar, mi-am amintit de eticheta unui vin pe care l-am baut acum mult timp, iar pe eticheta era scris Marvin Wineshop si avand in vedere ca Pastele se apropie, m-am gandit ca acest tip de bautura ar fi un cadou foarte dragut pentru rudele pe la care ne vom duce de sarbatori.

Am avut aici de unde sa aleg. Pe site puteti gasi o multitudine de sortimente, pentru fiecare gust iar ambalajul este unul select, care te face sa spui: asta e cadoul perfect pentru persoanele dragi din viata mea.

Voi ce vin de la Marvin Winesshop o sa degustati la masa de Paste? Cui ati vrea sa ii daruiti un astfel de cadou cu ocazia sarbatorilor?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu