image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

La mare primavara




Dragii mei, se apropie vacanta si o data cu aceasta fiecare dintre noi va dori sa plece cat mai departe de Bucuresti, undeva nou, undeva unde galagia capitalei sa fie doar un vis urat.

Avand in vedere ca, dupa cum ma stiti, eu caut mereu oportunitati de vacante am gasit site-ul celor de la Vilegia.ro si m-am lasat purtata de val incercand sa gasesc ceea ce este bun pentru mine. Aveam o amica care, atunci cand venea vacanta de Paste sau cea de 1 mai pelca de fiecare data la mare. Imi era imposibil sa o inteleg atunci, nu puteams a pricep de ce un om ar dori sa vada marea intr-un alt anotimp inafara de vara. Sincera sa fiu, inca nu mi se pare cea mai buna idee posibil, insa va pot spune cu mana pe inima ca imi e dor de litoral.

Da, imi e dor de mare, de soare, de plaja, de scoicile care de fiecare data ma zgarie pe talpa stanga. Imi e dor sa ma trezesc in fiecare zi din ce in ce mai bronzata. Imi e atat de dor de mare incat anul acesta m-am hotarat sa fac si eu ca prietena mea si sa plec in excursie pe litoral. Sincera sa fiu, sunt sigura ca faptul ca nu voi putea sa ma balacesc in razele soarelui vor fi un plus, insa multi spun ca nimic nu se compara cu marea intr-o zi de primavara.

Am gasit pe site-ul celor de la Vilegia.ro destul de multe oferte de cazare asa ca sunt sigura ca oricine doreste sa plece in perioada imediat urmatoare la mare va reusi sa gaseasca locul ideal de cazare, la un pret care sa nu lase o gaura imensa in portofel. 

Voi ati mers vreodata primavara la mare? Daca da, ce imi sugerati sa pun in bagaj?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu