image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Haine de la Tinar

Haine, haine si iar haine!

Da dragile mele, o sa vorbim iarasi despre garderoba noastra, despre hainele pe care trebuie sa le aruncam in fundul sifonierului pentru ca a trecut vremea lor si despre piesele vestimentare pe care trebuie sa le cumparam pentru ca anotimul calduros ne bate la usa -chiar daca in anumite zone ploua cu galeata sau inca ninge. Sunt o impatimita a cumparaturilor si asta nu a  fost intotdeauna asa. Cand eram mai mica consideram ca e un chin sa faci sortarea de haine; nu suportam ideea de a pleca la cumparaturi pentru ca eram tare slabuta si destul de inalta asa ca niciodata nu gaseam lucruri pentru marimea mea. Devenise un calvar si mai mare atunci cand am descoperit ca imi doream sa fac cumparaturi, dar uniforma de la liceu nu-mi dadea voie sa cumpar exact ceea ce-mi doream.
Da dragii mei, pana sa ma mut in Bucuresti si sa incep sa-mi castig banii nu eram o impatimita a cumparaturilor. Dar ei bine asta s-a schimbat si saptamanal caut diverse obiecte vestimentare atat in magazine cat si online.
V-am povestit de foarte multe ori despre cei de la Tinar.ro si asta pentru ca mereu imi gasesc pe acest site obiectele vestimentare pe care le caut si toate femeile imi vor da dreptate cand spun ca noi avem nevoie s agasim absolut fiecare obiect pe care il cautam in acelasi loc, pentru ca atunci cand ne va fi livrat coletul ne vom simti ca in ziua de Craciun.
Va tot povestesc de luni bune de Tinar pentru ca aici puteti gasi cam tot ceea ce doriti, colectiile lor se vand ca painea calda iar ofertele sunt de nerefuzat. Chiar aveam o amica care nu obisnuia sa cumpere haine online, dar cand i-am povestit despre acest site a incercat sa ii dea o sansa iar acum este client fidel al Tinar.ro 

Voi ce articole vestimentare v-ati cumparat sau ati vrea sa va cumparati de pe acest site?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu