image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Frumusetea interioara si exterioara



" Frumusetea exterioara nu conteaza " spun multi, dar fiecare dintre noi stie ca acest lucru nu este adevarat. Ne bazam atat de mult pe ideea ca "doar interiorul conteaza" incat la un moment dat e posibil sa incep sa ne indoim si noi de acest lucru.

Inca din cele mai vechi timpuri dantura a fost importanta pentru oameni asa ca acum, a avea o dantura perfecta este un must have al oricui. Suntem in era pozelor si a filmuletelor, suntem dispusi sa facem orice pentru a avea un zambet de milioane imprimat in selfiuri, suntem dispusi sa dam bani multi pentru a arata bine, dar nu numai. Sanatatea danturii este la fel de importanta si fiecare om ar trebui sa inteleaga capcana si aici nu conteaza doar exteriorul. 

Acum putin timp, cand ma intorceam in Bucuresti cu o ruda am avut parte de o discutie destul de detaliata pe acest subiect din prisma faptului ca ruda respectiva avea de doua zile o durere infernala de masea. Urasc durerile de dinti si consider ca sunt cele mai groaznice asa ca am ascultat persoana respectiva cu mult interes si intr-un final chiar imi parea rau pentru ea. Bineinteles ca destinul a facut ca una din maselutele mele de minte sa inceapa sa creasca si am avut parte de o saptamana plina de dureri; abia asteptand sa pot avea un moment liber si sa merg la un cabinet stomatologic pentru a putea sa scap de "chinurile acelea existentiale".

E greu sa gasesti un cabinet stomatologic bun, pentru ca fiecare dintre noi doreste tot ce e mai bun, asa ca mie mi-au fost recomandati cei de la Dentfix.ro pentru ca din cate am inteles ofera servicii imepcabile pentru fiecare dintre noi.

Voi aveti un cabinet stomatologic unde mergeti frecvent? Daca da, care sunt serviciile de care beneficiati cel mai frecvent?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu