image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Fructele si sportul



Haideti sa va povestesc despre cum am inceput eu sa am un regim de viata sanatos. Totul a inceput acum cateva zile cand eu si Andrei ne-am dat seama brusc ca avem nevoie de o schimbare, ca vine vara si ca noi suntem mai molesiti decat niste ursuleti care ies de la hibernare. Si cum va imaginati ca ne-am gandit noi sa trecem peste aceasta dispozitie proasta pe care cam orice om o dobandeste in urma unei ierni tare prapastioase?

Sport si alimentatie sanatoasa!

Suna destul de usor, asa e? Ei bine, nu este, mai ales ca in timpul iernii chiar am hibernat si singurul sport pe care eu una l-am facut a fost urcatul scarilor de la facultate pana la etajul 4 -sincera sa fiu asta a fost cruzimea cruzimilor si faptul ca semestrul acesta trebuie sa fac asta de doua ori in aceeasi zi este sinucidere curata. Asa ca ce ne-am gandit noi? Sa incercam sa aducem mai multa viata lucrurilor pe care sa le mancam, sa incercam sa folosim mult mai multe fructe si legume, sa incercam sa ne reinventam pe cat de mult posibil, ca atunci cand vine vara sa fim capabili sa colindam orasul in lung si-n lat pe jos, fara a obosi si mai mult dupa fiecare km in plus parcurs.

Primul lucru pe care amandoi l-am facut a fost sa ne punem adidasii in picioare si sa alergam pana la magazin de unde am cumparat tot felul de fructe si legume din care sa facem salata. Avand in vedere ca aveam un storcator de fructe aproape nou in casa am stabilit ca ar fi destul de dragut sa-l punem in functiune si asa am reusit sa facem un suc de portocale care va ramane pentru mult timp in istoria sucurilor de portocale. Nu stiu daca voi va dati seama, dar pentru noi, populatia actuala, aceste masinarii de bucatarie sunt o mina de aur: poti sa mananci ceva sanatos fara a te chinui prea tare.

Noi suntem gata de vara, voi cum reusiti sa va dezmortiti dupa o iarna atat de lunga?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu