image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Fericirea adevarata


Am tot vorbit despre magazine, despre cadouri si alte lucruri care ne fac viata mult mai frumoasa. Facem asta mereu, vorbim atat de mult despre lucrurile materiale pe care le posedam sau pe care am dori sa le posedam, incat pe acelea importante le uitam, avem impresia ca ne-au fost date la nastere si le vom avea pentru toata viata; avem impresia ca le posedam.

V-ati agndit vreodata cat de importanta este sanatatea? Daca nu, puneti-va urmatoarea intrebare: daca nu ati fi sanatosi ati putea sa va bucurati de toate minunatiile pe care le vedeti in magazine si care ajung intr-un tarziu in sifonierele voastre? Sanatatea nu este precum un obiect vestimentar pe care il cumparam la un pret de nimic, pe care il aruncam in spatele dulapului si il uitam acolo, nu. A fi sanatos inseamna sa poti sa te bucuri de fiecare lucru marunt pe care-l intalnesti in viata. A fi sanatos inseamna a te bucura de propria-ti existenta, de faptul ca te poti trezi in fiecare dimineata cu zambetul pe buze.

Tocmai de aceea e important mereu sa ne facem analizele. E important sa stim cand suntem intr-o stare de sanatate buna sau nu. E important sa nu punem alte lucruri inaintea sanatatii pentru ca acestea nu ne vor ajuta atata timp cat vom sta in pat zile intregi, doar pentru ca nu am fost capabili sa depistam din timp cauzele starilor noastre de rau.

Am intalnit zilnic oameni fericiti pentru ca posedau tot ceea ce isi doreau. Am intalnit oameni carora atunci cand le urai "sanatate" pentru ca stranutau, raspundeau in ras"ce-mi trebuie sanatate? eu vreau noroc". Oamenii nu stiu sa pretuiasca ceea ce au cu adevarat.

Care este parerea voastra despre acest subiect? Considerati ca sanatatea ar trebui sa ocupe un loc mult mai inalt in topul lucrurilor de care ne ocupam in viata noastra de zi cu zi?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu