image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Evenimente culturale in Bucuresti



De cand m-am mutat in Bucuresti cam totul s-a schimbat. Ma refer aici, bineinteles,  atat la mine ca persoana, ca gusturi, ca idei cat si la locurile pe care vreau sa le vizitez si la activitatile pe care vreau sa le intreprind in timpul liber.

A trecut mult timp de cand am ajuns aici pentru prima data pe 28 septembrie si mi-am dat seama ca sunt atat de multe locuri pe care as vrea sa le vad incat nu stiam de unde sa incep. A fost destul de greu la inceput, orasul era nou iar oamenii la fel asa ca norocul meu a venit, bineinteles din partea lui Andrei. Ne-am plimbat in acele zile in lung si-n lat, am vizitat parcuri si cele mai renumite stradute ale orasului. Dar asta nu era de ajuns pentru noi, voiam mai mult. Voiam sa descoperim si mai multe locuri, voiam sa fim prezenti la evenimente importante, voiam sa avem un program, asa ca am incercat sa cautam o solutie pentru toate dorintele noastre.
 
Daca am gasit? Bineinteles, doar stiti ca amandoi suntem foarte ambitiosi asa ca dupa lungi cautari am dat de site-ul celor de la Zile si Nopti 
 si problemele noastre au disparut. Aici am gasit programul teatrelor din Bucuresti, exact ceea ce aveam nevoie, toate evenimentele din oras puse frumos intr-o lista prin care oricine poate cauta cu usurinta.
 
Nu cred ca v-ati dat seama foarte greu de faptul ca in timpul facultatii timpul este cel de care trebuie sa profitam la maximum asa ca site-ul Zile si Nopti va deveni pentru oricine il foloseste o agenda personala care ii va spune unde sa-si petreaca pauza aia dintre cursuri -pauza pusa exagerat de prost- intr-un mod relaxant, inconjurat de prieteni si oameni frumosi.
 
Care a fost ultimul eveniment cultural la care ati participat datorita acestui site?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu