image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Despre par si fete



Dragii mei cititori, astazi m-am hotarat sa va povestesc o intamplare tare amuzanta care a avut loc acum cateva zile. Cu totii stiti ca sunt innebunita dupa parul meu. De fapt, nu neaparat de al meu, ci de fetele cu parul lung si ingrijit. Obsesia asta a inceput in momentul in care acum vreo 5 ani am avut brilianta idee de a-i da parului meu o forma de bob. Am avut de tras foarte mult timp din cauza acelei decizii destul de proaste, luata intr-un moment de criza absoluta, asa ca inca de atunci am incercat sa gasesc cele mai potrivite metode pentru a ma ingriji de parul meu care incepuse sa creasca.

Ei bine, amuzamentul vine abia acum. Acum cateva zile a trebuit sa ma tund si am facut un mare caz din cauza aceasta asa ca atunci cand m-am vazut iesita pe usa salonului cu parul aproape intact m-am simtit ca o invingatoare. Intamplarea face ca la cateva ore m-am intalnit cu un vechi prieten si am inceput sa stam la vorbe. Dupa cateva zeci de minute in care am vazut ca nu mi-a admirat "noua podoaba capilara" (sincera sa fiu nu se observa o mare diferenta daca nu te uiti atent) i-am atras atentia ca este ceva schimbat la mine si i-am povestit cum era sa fac atac de cord pe scaunul salonului.

Prietenul meu, fiind genul de persoana care spune totul verde in fata a avut o reactie la care nu m-as fi asteptat niciodata. El a spus ceva de genul:

-Dumnezeu va mai intelege pe voi, fetele! Nu stiti cum sa mai aveti grija de parul vostru, folositi tot felul de produse, sunteti obsedate sa fie lung, drept si fara de cusur. Dar cand vine primavara, sunteti primele care alergati la salon pentru a indeparta fiecare fir de par care a crescut unde nu trebuia.

Sincer, nu m-as fi asteptat niciodata la o astfel de reactie din partea cuiva asa ca a trebuit sa rad copios, dar la final mi-am dat ca acest prieten chiar avea dreptate, noi femeile chiar suntem tare ciudatele. Dar pentru asta ne iubeste toata lumea, asa-i?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu