image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ceasuri si cadouri




Vine Pastele si cu totii nebucuram de acest lucru. Dar oare v-ati gandit ca iarasi trebuie sa cumparati o multitudine de cadouri pentru persoanele pe care le vizitati? V-ati gandit ca inainte de Paste vin Floriile, de asemenea o sarbatoare in urma careia jumatate dintre persoanele din viata dumneavoastra vor fi sarbatorite iar cadourile nu trebuie sa lipseasca? 

De cand am inceput sa cresc mi-am dat seama ca acest ritual de cumparare al cadourilor devine din ce in ce mai anevoios cu fiecare an ce trece. Nu spun ca nu ar fi placut sa cauti cadoul potrivit perntru persoanele la care tii cu adevarat, problema apare atunci cand o cunosti pe acea persoana de ani de zile si i-ai cumparat atat de multe cadouri incat nu sti ce ar putea sa fie mai interesant decat ultimele 5 lucruri cumparate. 

V-am mai povestit eu despre obsesia mea cu ceasurile, despre ideea ca atunci cand nu ai idei, ideal este sa iti arunci privirea peste site-ul celor de la Secundar.ro si sa alegi un model de ceas pe care persoana respectiva sa nu doreasca sa il mai dea jos de la incheietura. Asta am hotarat si eu sa fac pentru sarbatorile care vor veni, pentru ca altfel as risca sa raman cu cadouri de cumparat pe ultima suta de metri si asta nu este o optiune pentru mine.

Voi v-ati trezit vreodata cu o lista interminabila de cadouri pe care ar fi trebui sa le cumparati de o luna intreaga? Eu da si sincera sa fiu tin minte ca imi pierdeam orele incercand sa gasesc o idee buna, de ultim moment, cu ajutorul careia sa ies din impas. Stiti ce se intampla in astfel de momente? Ideile dispar iar tu incerci din rasputeri sa gasesti totusi un cadou destul de ok pe care sa il oferi persoanei in cauza.

Voi ati cumparat vreodata un cadou de pe Secundar.ro? Ce parere aveti despre modelele lor si despre ofertele pe care le gasiti mai mereu pe site?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu