image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Casute in ploaie



Imi plac casele. De cand ma stiut m-am visat stand la balconul unei casute vopsite in cafeniu si savurand in cana de ceai in timpul unei ploi de primavara. 

Da, de cand ma stiu am vrut ca atunci cand voi creste sa las in urma peretii monotoni ai blocului, vecinii galagiosi si sa ma mut undeva in mijlocul naturii (a nu va gandi ca vreau sa ajung prin jungla). Ei bine, ploaia care s-a asternut zilele acestea peste Bucuresti m-a facut sa-mi doresc iarasi sa parasesc orasul intr-o buna zi si sasimt mirosul florilor de la baconul casutei mele din mijlocul naturii. 

Sunt constienta ca pentru multi dintre voi asta nu ar fi o solutie; mutatul la casa ar insemna mai mult timp pierdut pe drumuri pentru a ajunge la serviciu, oameni mai putini (deci socializare redusa), dar nu sunt de acord. Pe mine una cel putin tocmai asta m-a facut sa-mi doresc o casuta undeva departe: socializarea. Ideea de a iti invita prietenii la tine intr-o seara de joi, de a da muzica oricat de tare vrei tu fara a semnala cineva autoritatilor asta si mai ales, ziua de vineri in care ne-am trezi dupa petrecere si am lenevi in pat ore bune pentru ca nu ar exista vecini care sa bubuie in toti peretii. dragii mei, asta ar fi un vis!

Casuta mea ar fi plina de parchet inchis la culoare si ar fi atat de calda incat toti cei care mi-ar calca pragul s-ar simti mai mult decat confortabil.

Ploaia s-a sfarsit, Bucurestiul s-a spalat de cateva din miile de pacate pe care le-a infaptuit in ultimele luni iar casuta ema a ramas doar in vis de care nu ma pot bucura inca.

Voi aveti astfel de ganduri, de a parasi orasul si blocurile pentru a trai in mai multa liniste intr-o casuta cocheta? Daca da, ce materiale ati folosi, ce culori ar avea casuta voastra si, cel mai important, cum ati vrea sa se simta cei care va calca pragul?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu