image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Casuta cu mobila



Dragele mele doamne, va povesteam acum ceva timp despre casuta visurilor mele. despre cum mi-as dori ca ea sa fie construita in mijlocul naturii, departe de aglomeratia orasului si de vecinii galagiosi, departe de poluare si de oameni care sa nu inteleaga ce inseamna linistea. Ei bine, nu de foarte mult timp, in mijlocul unei plimbari pe care o aveam pe internet, am reusit sa dau peste cea mai frumoasa casuta posibila.

Voi domnilor, stiti cum suntem noi: daca vedem ceva ce ne place incepem sa o luam razna, ne imaginam cum ar arata in viziunea noastra acel lucru, il intoarcem pe o mie de parti doar pentru a vedea daca nu exista o alternativa mai buna. Pe scurt, asa cum ziceam si mai devreme: innebunim de-a binelea! 

Cam asta s-a intamplat si cu mine si casuta respectiva. Am inceput sa-mi imaginez cum as decora-o, ce mobilier as pune in ea si, cel mai important lucru asupra caruia am si staruit o buna bucata de timp: cum as vrea sa imi decorez dormitorul.

Va dati seama ca am inceput imediat sa caut tot felul de mobilier pentru dormitor, mai ales ca imaginatia mea nu avea limite avand site-ul celor de la Elvila.ro in fata. Pentru cei care nu ati mai intrat niciodata pe acest site, va pot spune ca aici gasiti mobila de calitate, la un pret rezonabil si ca orice femeie poate gasi aici piesa de mobilier care ii lipseste. Cam asta am facut eu timp de cateva ore, timp in care casuta pe care o vazusem isi schimbase stilul de trei ori, culorile incepusera sa se combine in sute de feluri iar materialele folosite incepeau sa fie din cele mai ciudate.

Dar asa cum spuneam, asa suntem noi femeile. Sunt foarte curioasa, dragile mele, daca voi va faceti astfel de planuri, daca va ganditi ore in sir la visurile voastre si daca da, cam cum v-ati imagina casuta de vis?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu