image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

ApartamenteNoiSud

 


Acum cateva luni, cand eu trebuia sa iau viata in propriile maini si am inceput sa caut cu Andrei un apartament, pentru a ne putea muta amandoi pe perioada facultatii, am inceput sa caut tot felul de solutii pentru a gasi apartamentul perfect pentru noi.

Stiam amandoi ca vrem sa stam in chirie, intr-o zona cat de cat apropiata facultatilor noastre, asa ca am tot cautat timp de o luna in sus si in jos. Dupa multe zile pierdute pe stradute intortochiate, am ales apartamentul care urma sa ne fie casa: acel moment a fost de nepretuit, amandoi eram atat de incantati incat abia asteptam sa le spunem tuturor despre noua noastra "achizitie". Ei bine, zis si facut. 

Dupa cateva zile m-am intalnit cu o amica la un ceai si am inceput sa-i povestesc despre marea noastra bucurie. Dupa cateva zeci de minute bune, bineinteles ca a venit si vremea ei sa-mi povesteasca cum avea sa se mute cu o verisoara intr-un apartament cu trei camere. Tin minte ca amandoua eram atat de entuziastmate incat ne puneam incontinuu intrebari despre apartamentele unde vom locui.

Am aflat de la ea ca gasise apartamentul pe site-ul celor de la apartamentenoisud.ro si ca era foarte incantata de toate detaliile tehnice -asa cum le numesc eu- de care dispunea viitorul sau apartament.

De atunci a trecut destul timp asa ca atunci cand am fost sa o vizitez prima data, in noua ei casuta, am ramas uimita. Apartamentul era frumos, aerisit, liber, se vedea ca este nou si foarte primitor. Adevarul este ca pe moment am fost destul e invidioasa, dar m-am bucurat enorm sa vad ca prietena mea si-a gasit un loc al ei pe care sa-l numeasca "acasa".

Cat despre mine? Si eu mi-am gasit loc'sorul meu primitor si cald unde fiecare zi este unica. Dar voi? Unde v-ati mutat atunci cand ati inceput facultatea?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu