Recenzie: Daca as ramane- Gayle Forman

Inainte de a incepe trebuie sa va anunt ca puteti castiga aceasta carte daca dati click aici si urmati pasii.

Am alergat foarte mult timp dupa aceasta carte si de obicei o gaseam cu mentiunea "out of stock" ceea ce ma facea sa o iau razna de fiecare data. Asa ca, atunci cand libraria online libris mi-a trimis-o pentru recenzie am fost mai mult decat incantata asa ca m-am apucat imediat sa o citesc, eram sigura ca meritase asteptarea. Pentru a achizitiona aceasta carte dar si carti in limba engleza accesati site-ul celor de la libris si nu o sa regretati.

Trebuie sa admit ca vazusem filmul inainte si chiar imi placuse destul de mult insa atunci cand am terminat cartea un val nou de emotie m-a cuprins si mi-am dat seama iarasi ca o carte este de sute de ori mai impresionanta decat filmul care se face dupa ea.

Sa o luam cu inceputu. Suntem introdusi in poveste destul de brusc, familia personajului principal, Mia, pleaca intr-o excursie la anumiti prieteni vechi. Si bang, totul se schimba intr-o fractiune de secunda. Fac accident si parintii acesteia mor. Dusa la spital, Mia este inconstienta iar fratele ei de asemenea, asa ca multi dintre voi ar putea sa se intrebe: cum poate ea sa mai fie personajul principal cand se lupta intre viata si moarte?

Ei bine, poate! Mia are de ales ce vrea sa faca: sa ramana intr-o lume in care parintii ei nu mai exista, dar cu baiatul pe care il iubeste sau sa moara, sa fuga de ideea de a trai fara parintii sai si de a pierde iubirea adevarata? Eu nu va pot spune ce se intampla pentru ca as strica misterul si sunt sigura ca nu multi se asteapta ca finalul sa fie atat de abrupt, atat de plin de emotie, dar este.

Cartea este una usoara, stilul autoarei te introduce destul de usor in poveste, te face sa ai impresia ca simti ceea ce simte Mia, ca iubesti cu aceeasi intensitate si ca ramai fara aer in plamani atunci cand vezi ramasitele accidentului. Recomand cartea Daca as ramane tuturor indragostitilor de carti destul de triste, dar cu o poveste care sa te faca sa vrei sa citesti mai mult.