image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Voi cum ați reacționa dacă...


Vi s-a întâmplat vreodată să vă moară laptopul și să aveți nevoie urgență de o soluție? Ei bine pentru asta mă aflu eu astăzi aici. 

Dragele mele cititoare, să nu vă gândiți că sunteți singurele cărora li se blochează laptul din 10 în 10 minute iar atunci când prietenul, iubitul, tatăl scriu la el nu se întâmplă așa ceva. Știu, e frustrant de-a dreptul dar se pare că există un blestem.

Nu acum foarte mult timp m-am trezit într-o situație tare urâtă în care scriam de câteva ore la un proiect și laptopul mi-a murit. Vreți să știți care este partea cea mai amuzantă -sau nu-? Faptul că în mod normal nu-mi salvez fișierele după ce scriu în ele. Adică scriu câteva ore la un document și-l salvez abia când îl termin. Proastă mișcare așa-i? Așa m-am gândit și eu așa că am avut un mare noroc că înainte de a mi se duce toată munca pe apa sâmbetei am avut norocul că salvasem absolut tot.

Sinceră să fiu m-am felicitat puțin în mintea mea pentru chestiuța asta, dar apoi mi-am dat seama că problema mai gravă abia acum apărea: proiectul era trimis pe mail dar nu era gata iar laptopul nu mai funcționa. A fost un moment de cumpănă în care, acționând sub impulsul panicii și a nervilor -cred că scoteam puțin fum pe urechi- mi-am dat seamă că tableta mă așteaptă nevinovată într-un colț al camerei. 

Zis și făcut: mi-am scos tableta și m-am apucat de tastat. Cred că majoritatea dintre voi știți că pe acest device nu se poate scrie la fel de ușor ca pe laptop, așa că munca a durat mult mai mult decât ar fi trebuit inițial.

Ce am făcut pe mai departe? Mi-am căutat un nou laptop și de când l-am găsit îl țin efectiv în puf. Nu cred că am mai avut grijă de vreun device atât de mult cum am de noua mea achiziție. Ce-mi place și mai mult? Faptul că pe site-ul celor de la Stradait am găsit o mulțime de accesorii pentru laptop extrem de interesante și la un preț accesibil.

Voi ce faceți când vi se strică laptopul în mijlocul unei lucrări?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu