image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Vacante si haine


Imi place sa plec in vacante. Iubesc sa fiu mereu plecata prin locuri noi. Iubesc ideea de a experimenta mancaruri noi, arhitecturi diferite si mai ales noi outfit-uri. Dar exista o mica problema cu care m-am confruntat de-a lungul anilor atunci cand am fost nevoita sa iau o pauza de la cotidian si am ales sa-mi petrec vacanta intr-un loc departe de casa: intotdeauna uitam ca hainele mele se vor sifona si ajungeam sa plec fara vre-un fier de calcat.

Norocul meu era de obicei faptul ca locurile unde ne cazam erau utilate cu statii de calcat asa ca mai mereu aveam un plan de rezerva. Sunt sigura insa ca sunt persoane care nu considera ca a avea un fier de calcat este o prioritate si nu pleaca cu el la drum, dar eu sincer nu as putea sa ies din casa cu haine ale caror cute nu se aseaza perfect. Poate o sa spuneti ca e o exagerare, dar va asigur ca gresiti.

Apoi, dupa ceva timp in care mi-am invatat lectia si in care nu am mai vrut sa imi asum riscuri in ceea ce priveste hainele, am decis sa imi cumpar un fier de calcat fara fir cu ajutorul caruia vacantele mele au devenit mult mai usoare. Sa fim seriosi, oricat de mult ne-am stradui sa impachetam hainele perfect pe drum, mai ales atunci cand mergem cu avionul, cand incercam sa le scoatem din valize la distinatie, ele tot sifonate sunt.


Ce este cel mai usor cand posezi un astfel de fier de calcat? Cam peste tot unde o sa mergeti hotelul sau pensiunea va avea o masa de calcat acest lucru facand din calcatul hainelor o sarcina si mai usoara decat ar parea la prima vedere.

Voi cum faceti atunci cand plecati in vacanta si care este sfatul pe care l-ati primit atunci cand ati decis sa va cumparati un fier de calcat fara fir?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu