image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

”Tocmai” despre asta vorbeam


trebuie să vă întreb ceva cu adevărat important: ați cumpărat vreodată ceva de pe site-ul celor de la Tocmai.ro? Ei bine eu nu, dar acum câteva zile, în mijlocul unei discuții extrem de interesante cu una dintre prietenele mele, a venit vorba despre acest site, despre achizițiile pe care le putem face doar accesând un link și despre prețurile extrem de mici ale produselor de aici.

Pentru cei care nu știu, Tocmai.ro este un site românesc care imită, din punctul meu de vedere, ideea de Ebay. Aici puteți găsi absolut orice, oameni din toată țara pun anunțuri de vânzare pentru ca noi, cumpărătorii să beneficiem de cele mai bune produse, la prețuri extrem de avantajoase.

Prietena respectivă părea tare entuziastmată de noul său epilator pe care l-a achiziționat de acolo așa că mi l-a tot lăudat câteva ore bune. Adevărul este că specificațiile sunau bine, produsul a ajuns la ea în perfectă stare, sigilat și și-a făcut bine treaba. Există vreun cumpărătpr care să-și dorească ceva mai mult?

Inițial, sinceră să fiu, auzisem de acest site de la o manichiuristă care spunea că ea își achiziționează unghiile false de acolo, dar mi se părea destul de ciudată existența unui astfel de site la noi în țară, Dar se pare că m-am înșelat, pentru că din când în când orice om greșește, așa că săptămâna trecută când mi-am auzit și prietena lăudând site-ul mi-am dat seama că trebuie să fiu mult mai deschisă la nou.

Am intrat și eu pe site de curiozitate și primul lucru pe care l-am văzut au fost ofertele la periuțele de dinți electrice care m-au dat pur și simplu pe spate. Mă așteptam la prețuri mici, dar chiar am avut un șoc să văd diferența față de magazin.

Știți care este partea și mai bună la acest site? Transportul este gratuit deci eu zic să vă faceți câteva minute și să căutați produsele pe care le vreți de ani de zile dar ați amânat cumpărarea lor doar pentru că vă era teamă că nu o să mai rămâneți cu niciun ban în cont. Ce ami așteptați? S-a dat startul la cumpărături!

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu