image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ticăitul



Mai țineți minte când vă vorbeam despre ceasuri și pasiunea mea pentru ele? Ei bine da, a revenit momentul în care vă voi vorbi despre aceeași pasiune care mă chinuie de aproape doi ani și despre cum eram să arunc din păcate un ceas de la etaj. Da ați auzit bine, o să vă povestesc despre singurul ceas care m-a făcut să vreau să-l spânzur cu ajutorul minutarului.

Ei bine, glumesc, dar da, a existat un ceas în ultimele luni cu care nu m-am putut acomoda orice aș fi făcut, noi doi am avut parte de o relație iubire-ură pe care trebuie să o depășim cumva într-una din zilele astea pentru că e păcat să ne urâm așa.

Este vorba despre ceasul de perete, ceasul de aici de la București care  din păcate pentru mine face încontinuu tic-tac, tic-tac. O să spuneți că toate ceasurile fac așa, ei bine nu chiar. Până la acesta nu am avut niciodată vreo problemă cu zgomotul produs de aceste minunate instrumente, mai bine spus chiar râdeam de persoanele care-mi spuneau că nu pot suferi ticăitul lor. Dar uite cum se întoarce roata și acum câteva săptămâni eram într-o stare totală anti-ceasuri pentru că nu mă mai puteam odihni.

I-am mulțumit divinității pentru că de obicei ceasurile de mană de damă ( ieftine acum pe site-ul celor de la Watchshop) nu fac acest zgomot deranjat sau mai bine spus nu deranjant ci care poate fi perceput extrem de ușor de urechea mea fină.

Așa că lecția de astăzi este: mai bine îți cumperi un ceas de damă ieftin de la cei de la Watchshop extrem de silențios și înveți să supraviețuiești cu ticăitul ceasului de pe perete, decât să omori un biet ceas nevinovat.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. M-a amuzat foarte tare postarea ta, insa da, ai mare dreptate in tot ceea ce spui cand vine vorba de ceasurile cu tic-tac asurzitor. Multe experiente am avut cu astfel de ceasuri. In final, vreau sa-ti multumesc pentru recomandare pentru ca imi cautam de mult timp un ceas si cred ca aici o sa gasesc ce imi doresc. O zi faina!

    RăspundețiȘtergere