image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Și avem în comun faptul că nu avem nimic în comun


Sesiunea e la mijloc, nervii întinși la maxim, foile aruncate peste tot și peste tot motive pentru a lua o pauză. 

Ști ce se întâmplă în zile de genu' ăsta? Apare câte o mică distragere care te face să-ți aduci aminte absolut orice înafară de faptul că a doua zi ai un examen pentru care nu ai învățat decât o parte din materie. Nu știu să explic sentimentul care m-a cuprins, nu știu cum să vă spun că râd ca o apucată din cauza unei melodii, nu știu cum să explic ideile pe care le am în acest moment în cap. Îi știți pe oamenii ăia care au plecat la un momentdat? Oamenii ăia despre care credeai că vor rămâne până la final aproape? Ăia pe care i-am pierdut cu toții pe drum din diferite motive: pentru că nu mai aveam nimic în comun, pentru că ne-am mutat la zeci de kilometri depărtare, pentru că pur și simplu relațiile dintre noi nu mai meritau.

Ei bine, am tot vorbit despre tipul ăsta de persoane, țin minte că acum câțiva ani nu pricepeam genul ăsta de comportament, aș fi vrut să-i țin pe toți lângă mine, aveam impresia că am nevoe de ei toți, că fără una dintre persoane echilibrul va dispărea și totul se va duce.

Acum, după destui ani și destule persoane pierdute, în timpul unei sesiuni de care abia aștept să scap, îmi dau seama cât de complicat ar fi totul dacă toți ar fi aici. Pentru unii era complicat să stea lângă mine, pe unii i-am gonit chiar eu, iar unii au dispărut pentru că nu mai exista nimic de spus.

Și acum analogia analogiilor: oamenii-s ca sesiunea, intră în viața ta fără să ai neapărată nevoie de ei, stau cât timp vor ei și apoi pleacp brusc când sunt siguri că ți-au făcut mintea praf.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. Inca nu m-am resemnat, inca imi amintesc cu melancolie de acesti oameni de care vorbesti, dar mai rar...:)
    In orice caz... bafta la examene.
    "Playlistul in sesiune: Holograf- vreau o minune, este pe repeat. " Amin !

    RăspundețiȘtergere
  2. "oamenii-s ca sesiunea, intră în viața ta fără să ai neapărată nevoie de ei, stau cât timp vor ei și apoi pleacp brusc când sunt siguri că ți-au făcut mintea praf."

    praf nu-ti poate face nimeni mintea, daca nu-i permiti.

    RăspundețiȘtergere