image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Obiecte personalizate



De cate ori in aceasta viata v-ati confruntat cu lipsa ideilor atunci cand este necesar sa cumparati un mic simbol pentru cei apropiati? Mie mi se intampla des, mai ales acum de cand oamenii au inceput sa fie de zeci de ori mai pretentiosi, cand un gest mic nu mai inseamna prea mult pentru ei.

Ei bine, eu imi aduc aminte cu drag de periaoda aceea in care toti aspiram dupa lucruri marunte. Cand un cadou dat la momentul potrivit aducea un zambet kilometric pe fata celui care il primea dar si pe fata aceluia care daruia. In acele vremuri obisnuiam sa iubesc sa primesc insigne personalizate, mi se parea cel mai dragut cadou posibil si aveam o intreaga colectie de astfel de obicte asezate strategic pe geanta mea de umar.

Era destul de interesant sa posezi ceva ce avea pe el numele tau. Oamenii erau atat de uimiti de lucruri de acest gen incat tin minte ca imi cumparau diverse bratari personalizate si le purtau pe mana dreapta. Pe toate in acelasi timp! Va imaginati cat de amuzant era atunci cand vedeai pe strada un om cu 20 de bratari pe mana si stiai instant care este numele lui, eventual si zodia, data nasterii, formatia preferata. Era un fel de carte de vizita care spunea mai multe despre posesor decat o mie de vorbe. Si cu totii purtam astfel de bratari cu mare mandrie. Eram atat de incantati de ele incat atunci cand faceam dus era groaznic ca trebuia sa le lasam singure undeva intr-un colt al camerei pentru a nu se uda.

Mie inca imi plac lucrurile personalizate asa ca de curand am primit ceva unic, spun eu. Un album foto personalizat care mi-a facut ziua mai buna, care mi-a adus un mare zambet pe fata. 

Voua va plac obisctele personalizate? Si daca da, care a fost ultimul lucru de acest gen pe care l-ati achizitionat sau pe care l-a achizitionat cineva pentru dumneavoastra?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu