image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Locuri noi si inedite


Dragii mei, haideti sa vorbim despre calatorii! Despre cum iubim sa plecam cat mai departe de cotidian si, mult mai important de atat, despre cat de mult iubim ofertele city break.

Ma stiti ca sunt o impatimita a calatoriilor si acest lucru a aparut in principal datorita plecarii mele de vara trecuta in Italia, atunci cand mi-am dat seama ca este obligatoriu sa mai plec, ca nu-mi place deloc sa stau blocata intr-un singur loc, ca am nevoie sa invat lucruri noi si mai ales, ca nu mi se potriveste banalitatea. 

Inca de atunci eu si Andrei tot facem planuri: unde sa plecam, cand, ce am putea face acolo? Ei bine, cred ca in ultimele luni am luat toate tarile in discutie. Fiecare dintre noi are un vis "secret" sa-i spunem asa de a ajunge intr-un anumit loc unde este mai greu de ajuns, cel putin momentan asa ca am luat in calcul doar locurile unde oricare dintre noi poate pleca, cheltuind bani putini si unde ar putea sa se simta ca in paradis. 

Acum cativa ani Andrei imi spunea ca trebuie neaparat sa vizitez Praga, el simtindu-se acolo perfect datorita arhitecturii si oamenilor. Sincera sa fiu pe moment nu prea i-am dat crezare, dar apoi, cand am inceput sa cercetez cam care este "treaba" cu Praga, ei bine mi-am dat seama ca am gresit. Orice loc de pe planeta asta este interesant si nu trebuie sa plecam cu idei preconcepute inca de la inceput, acest lucru nefacand bine niciunuia dintre noi.

Eu v-am spus ca noi o sa plecam in curand, dar ceea ce nici noi nu stiam este ca mai multi dintre prietenii nostri si-au facut aceleasi planuri ca si noi. Tot mai multa lume vrea sa calatoreasca, acesta devenit un hobby ce intra usor in inimile oricui iubeste frumosul, ineditul, noul. O amica imi spunea acum cateva zile ca a gasit un pret city break Ungaria caruia nu a putut sa ii reziste asa ca in doar cateva zile va pleca si ea intr-o noua calatorie.

Nu stiu despre voi, dar eu zic sa intrati cat mai repede pe site-ul celor de la Cocktailholidays.ro, sa profitati de oferte si sa plecati in vacanta visurilor voastre.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu