image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Început



Nu știu cum a început anul pentru voi, dar eu am fost pusă în bătaia puștii încă de la început. Încă de când m-am întors la București am avut o groază de proiecte, cursuri de scris, cărți restante de citit și ale mici lucruri care mă fac să mă pregătesc pentru viitorul meu. 

Nu mă plâng, a început să-mi placă atât de mult tot ceea ce fac încât nu mai țin cont de timpul pe care nu-l mai am, de cafenelele pe unde nu am mai fost de săptămâni întregi și de anticariatele pe care le-am neglijat în ultimul timp. Mi-e dor de o carte citită din plăcere, așa cum vorbeam cu Ariadna ceva mai devreme azi, mi-e dor de timp liber în care să nu fiu stresată că începe vreo sesiune pentru care nu-s aproape deloc pregătită.

De când a început 2015 am încercat să-mi mai eliberez programul, dar asta a început să fie o sarcină imposibilă. Timpul e limitat, oboseala e mare dar satisfacția atinge apogeul. Mi-e greu să spun că nu-mi place ceea ce fac și mi-e și mai greu acum să spun ”nu” dar în ultimele săptămâni am învățat că dacă ai libertatea să răspunzi negativ unei provocări ești un om adevărat, ești capabil să-ți dozezi timpul și oamenii așa cum vrei tu și am mai învățat în ultimul timp că dacă spui nu, asta înseamnă că ai început să-ți cunoști valoarea.

Nu știu cum a început anul pentru voi, dar eu încerc din răsputeri să duc la capăt toate lucrurile pe care le fac cu drag și chiar și pe acelea pe care le fac având un mare nod în gât.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Să ști că în ultima vreme și eu am început sa spun mai des *Nu!* pentru că face parte din noi. Așa cum *Da!* face parte din noi, așa și *Nu-ul* face parte tot din noi și nu mai trebuie să ne fie frică să-l rostim cu încredere și siguranță. Cum ai spus și tu dragă Andreea, dacă îl folosim mai des începem să ne dăm seama de valoarea noastră. Bine punctat!
    În rest vreau să îți urez un an cât mai minunat și MULT succes la facultate ! Ești o domnișoară atât de frumoasă și deșteaptă încât sigur vei reuși tot ceea ce ți-ai propus. Te pup și te mai aștept pe blog-ul meu.. Acolo ai și răspunsul la faptul că nu ști cum a început anul nostru (sau mai bine zis al meu).

    http://sorescurazvanstefan.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere