image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Imprimari


Dragii mei, astazi as vrea sa va vorbesc despre un domeniu la care nu ma pricep exagerat de bine, dar care imi place din punct de vedere al faptului ca ne este util noua tuturor. Am dat din intamplare peste site-ul www.printcard.ro si am inceput sa ma plimb cu cursorul prin el. Ce am gasit? Un site excelent pentru aceia dintre voi care detin o firma, pentru aceia care vor sa printeze ecusoane din plastic si pentru aceia care iubesc ideea de print.

Am ales sa vorbim astazi despre printari, despre acest site unde cam orice idee pe care o aveti in minte poate deveni realitate, pentru a va face munca mai usoara. Cunosc cateva firme care nu au acceptat niciodata ajutorul unui astfeld e site neavand incredere si s-au trezit cu datacarduri gresite doar datorita lipsei de incredere.

Ar trebui sa-mi intelegi frustrarea pe care am avut-o atunci cand am vorbit cu o prietena care imi povestea despre mama ei care cunoaste foarte bine acest site si iubeste sa lucreze cu el. Mi-a fost foarte greu sa inteleg de ce oamenii inca nu au mare incredere in internet si m-am decis sa ajut o persoana pe care o stiam la ananghie. Respectiva avea nevoie sa imprime niste ecusoane si nu stia unde. Avand in vedere ca orasul de unde vin eu este unul mic, este destul de complicat sa gasesti locul perfect pentru a face un astfel de lucru. Adevarul este ca respectiva mi-a multumit despre mult acum cateva zile cand ecusoanele au venit si erau realizate intr-un mod profi.

Acum sa va spun ce m-a amuzat pe mine cumplit la acest site, ideea de imprimanta zebra, despre care nu o sa va spun mai multe pentru cavreau sa aflati voi singuri ce este. Ideea e ca numele mi s-a parut tare dragalas si sunt sigura ca oricine ar vrea sa inteleaga care este "treaba" cu o astfel de imprimanta.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu