image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Hai să plecăm


 Nu mi-am imaginat vreodată că o să trec prin atât de multe sentimente în doar 3 săptănâni de studiu intens, în care visez în fiecare noapte doar examene și profesori transformați în balauri. Dar despre asta vom vorbi altă dată pentru că astăzi vreau să vă spun doar atât: cum se termină sesiunea îmi iau zborul!

O  să spuneți că poate am luat-o razna, dar am cu adevărat nevoie de o pauză așa că cei de la tarom.ro mi-au venit în ajutor. Este greu să găsești locul ideal de vacanță și mult mai greu este să poți ajunge acolo pentru că să fim serioși, este suficient să spun că fondurile unui student nu sunt niciodată suficiente și înțelegeți la ce mă refer.

Ei bine, este foarte ușor să găsești locul ideal atunci când și prețul biletelor este unul accesbil, mai ales pentru noi, așa că cei de la Tarom ne-au sărit în ajutor și uite așa am găsit cele mai ieftine bilete de avion pe care le puteam găsi. Cum? Foarte ușor, am intrat pe site-ul lor și am rămas puțin uimită pentru că ofertele lor sunt destul de multe, avantajoase pentru fiecare persoană în parte, iar locurile unde poți călători sunt unele frumoase, atât în locuri ferite de văzul lumii, cât și în mediul urban, printre blocuri, agitație și mulți oameni frumoși.

Așa că cea mai bună soluție pentru a scăpa de București și facultate măcar pentru o săptămână este să vă luați bilete Alitalia și să plecați departe de tot ceea ce înseamnă cunoscut. Începeți să descoperiți lumea cât încă mai puteți, suntem prea tineri pentru a pierde timpul.
Deci voi ce vreți să faceți după sesiune? pe unde aveți de gând să plecați? Eu și Andrei am luat biletele și abia aștept să mă apuc de bagaje, dar pentru moment nu vă spun unde pentru că o să aflați oricum din postările care vor urma.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu