image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Florile si femeile



Dragii mei domni, va rog sa va asezati confortabil si sa-mi raspundeti sincer la o intrebare: ati gasit cadoul perfect pentru data de 14 februarie?

Nu? Ei bine asa ma gandeam si eu. Este extrem de greu sa iei cadouri pentru femeia din viata ta si nu neaparat pentru ca ar fi o fiinta exagerat de dificila, ci doar pentru ca doriti perfectiunea pentru cea care este perfecta pentru dumneavoastra.

Va inteleg perfect asa ca astazi m-am gandit sa va dau cateva idei simple de cadouri ce vor aduce un zambet pe fata femeii iubite. V-ati gandit vreodata sa comandati un buchet de ziua indragostitilor? Stiu ce va ganditi: nu este prea putin? Ei bine, niciodata! Inca din cele mai vechi timpuri florile au fost un simbol al feminitatii, au adus un zambet pe fata celor care le-au primit iar cei ce le-au daruit au fost imbratisati cu caldura.

Acum un an una dintre prietenele mele era foarte amuzata de ideea ca iubitul ei nu stia ce sa-i cumpere. Saracul baiat apelase la toti cunoscutii si nu avea habar ce ar putea cumpara. Fondurile erau putine, prietena mea si ea putin cam mofturoasa asa ca saracul baiat se afla intr-un impas. In ultimul moment a dat de site-ul celor de la FloricuDrag si cumparat un buchet de irisi care a facut furori. Adevarul este ca toate eram geloase pe prietena care a primit florile asa ca iubitii nostri s-au conformat si au promis ca anul urmator asta vom primi si noi. Mai mult ca sigur acest lucru a fost uitat, dar intentia a contat si faptul ca prietena mea a fost tare incantata de ideea iubitului ei.

Din punctul oricarei femei de vedere, a da comanda de flori si a le oferi in ziua de 14 februarie, este o idee buna si sunt sigura ca fiecare dintre cele care vor primi un astfel de cadou vor avea parte de un zambet imens pe fata. Voi ce mai asteptati? Ce flori planuiti sa cumparati anul acesta?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu