image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Feminitatea în desing-ul dormitorului



Voi toți mă știți a fi o cititoare înrăită, și chiar așa și sunt. Dezvolt o pasiune nebună pentru tot ce este frumos, pentru povești frumoase, pentru oameni frumoși și chiar și mai mult, pentru camere decorate într-un mod special. Sunt sigură că nu sunt singura care adoră să se trezească dimineața într-un hotel luxos,dar de ce nu ne-am crea propria cameră de hotel în casa noastră? Cam pe ideea asta trebuie să acționăm fiecare dintre noi atunci când ne punem în gând să ne redecorăm dormitorul.

V-am mai povestit de multe ori despre cei de la Retroboutique și astăzi m-am decis că este iar timpul să o fac. Sunt înnebunită după casele decorate frumos, atunci când m-am mutat la București abia așteptam să pot să-mi decorez camera exact așa cum voiam eu. Sper ca ați auzit de stilul shabby chic și dacă nu,  vă voi spune eu câteva caracteristici care-l definesc în rândurile ce vor urma.

Stilul shabby a apărut prin anii '80 și înseamnă, pentru mine și pentru ceilalți adepți, feminitate, poate exuberanță și mult rafinament. Dormitoarele care adoptă acest stil vor fi pline de rame foto, de materiale ușoare și colorate în pasteluri. Mi-e greu să cred că un bărbat s-ar simți în largul său într-o astfel de cameră, dar sunt sigură că orice femeie s-ar simți mai mult decât confortabil având un pat mare iar pe lângă el lumânări parfumate și lumini difuze.

Căutați un vintage boutique de unde să vă puteți achiziționa mobila și materialele perfecte pentru un viitor de vis? Sau și mai bine, vreți să aflați ce înseamnă fiecare stil în parte? Ei bine intrați pe site-ul celor de la Retroboutique și vă promit că nu o să fiți dezamăgiți de ceea ce o să găsiți pe acolo.

Fiecare dintre noi trebuie să se simtă ca o prințesă în propriul palat atunci când se trezește dimineața așa că cea mai bună metodă pentru a face acest lucru este să vă redecorați camera într-un stil perfect pentru voi.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu