image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Dilema de azi



Am și eu o mare dilemă de câteva zile și după mult timp în care m-am gândit și răzgândit dacă să vorbesc aici despre acest subiect, mi-am dat seama că nu am de ce să nu o fac.

Oameni buni, sau mai bine zis, femei dragi, cum vă treziți jumătate din voi arătând ca și cum o aveți o echipă de make up artiști lângă pat în fiecare dimineață? Rămân uimită atunci când văd anumite persoane cum se trezesc după doar 4-5 ore de somn și arată impecabil pe când eu, și încă  pot fi astupate nici cu multe persoane care cred că îmi vor da dreptate, ne trezim cu cearcăne ce nu tot tubul de anticearcăn?

Cum faceți să vă treziți cu părul perfect îndreptat sau cu buclele alea prețioase care rezistă câteva zile atâta timp cât eu dimineața am părul ”așezat” în 15 părți? Nu găsesc soluția magică, ingredientul care vă face să păreți din filme, nu înțeleg cum puteți să fiți radiante după o noapte în care ați baut până peste măsura. Da, aveam mai de mult o cunoștință care și în starea de mahmureală arăta ca o păpușă.

Da, asta-mi macină mie sufletul zilele astea în care văd în fața ochilor numai cursuri neînvățate și proiecte nefinalizate. Îmi dă și mie cineva un răspuns? Pentru că nu pot să înțeleg cum el îmi poate spune în fiecare dimineață cât de frumoasă sunt și eu mă plimb de colo colo pentru că știu că există perfecțiune și după 4 ore de somn.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu