image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Despre case



De cand ma stiu mi-am dorit sa am o casa doar a mea atunci cand voi fi "mare". Acum mult timp imi faceam zeci de planuri in minte: cum sa arate gradina, cum sa arate etajul, dressingul si restul. Aveam o groaza de idei in cap, nu-mi puteam imagina decat genul ala de casuta draguta, confortabila, plina cu moda vintage si cu betisoare parfumate.

Acum, dupa ce anii au trecut si gusturile mele s-au schimbat, nu pot sa spun ca dorintele nu mai sunt aceleasi. Bineinteles, acum apar in calcul si banii care ar trebui investiti intr-un astfel de proiect, materialele folosite si mai mult decat orice, confortul de care as dispune intr-o astfel de locuinta.

Bineinteles ca si acum ma gandesc cum ar arata casuta viselor mele, podeaua ar fi imbracata in parchet laminat  iar bucataria ar avea o gresie maroniu-inchis. Acum ma gandesc la culori, la materialele folosite si la modul in care acestea ar reusi sa se completeze unele pe altele. Sa nu uitam de sursele de iluminat care intr-o astfel de casa nu au cum sa lipseasca. Cu totii stim candelabrele acelea din cristal din castele si variantele lor mai invechita, lampile cu gaz. Ei bine eu nu mi-as dori asa ceva, nici opulenta dar nici iluminare prin lumanari, ci lampi frumos decorate in fiecare camera. Cine stie, poate unele dintre ele ar fi interesante sa fie chiar hand made.

Ei bine, ma stiti ca eu caut tot felul de site-uri pentru a reusi sa-mi duc visele la indeplinire asa ca, in acest mod i-am gasit pe cei de la Arabesque, site cu ajutorul caruia fiecare dintre noi isi poate alege obictele preferate pentru a mobila casa pe care o au sau casa pe care planuiesc in viitor sa o achizitioneze.

Voi aveti preoduse cumparate de pe acest site? Daca da, ce parere aveti despre ele? Sau daca nu, planuiti sa cumparati elementele preferate de la cei de la Arabesque?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu