image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

De-a copiii


V-am mai povestit de câteva ori despre faptul că îmi plac copiii. Mai bine spus, ii ador pentru ca de fiecare data ma fac sa zambesc, sa ma incarc cu energie, sa ma simt plina de viata. Sau poate din contra, unii dintre ei ma fac sa-mi fie dor de varsta aia, de rolele de copii, de plimbarile pana la magazinul din colt care mi se pareau interminabile. Din cand in cand imi e dor sa fiu mica iar atunci, pentru a ma simti putin mai bine, ies afara, ma plimb in parcuri si zambesc de fiecare data cand un pusti ii cere insistent mamei lui sa-i cumpere o inghetata.

Trebuie sa recunosc ca nu ma dau in vant dupa copiii care plang non stop, cu toate ca uneori sunt dragalasi. Eu ii iubesc pe aceia care se diferentiaza, de aceia care au ceva ce nu am mai vazut pana in acel moment. Imi place ineditul si de aceea nu doar copiii sunt cei care imi atrag atentia, ci si micile accesorii pe care le au. Spre exemplu, tin minte ca in vara vazusem prin Cismigiu cel mai frumos carucior sport pe care l-am vazut vreodata. Parintii erau foarte incantati, radiau de fericire iar, micul pui iti sarea imediat in ochi cu tot cu jucaria mica si zgomotoasa pe care o agita incontinuu.

De altfel, in fiecare casa prin care am fost (si unde bineinteles, exista si copii mici) am gasit un accesoriu tare dragut, usor de incadrat in decor si care face hranirea copiilor mici un vis. Vorbesc despre scaunele de masa chicco, scaunele par tare confortabile, iar cei mici sunt usor de hranit atunci cand stau in ele.

Voua ce accesorii de copii vi se par interesante? Sau ce fel de accesorii aveti in casa pentru micutul vostru?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu