image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cărți și multe altele


Toți știți că-mi plac cărțile. Și mai știți, dacă m-ați citit până acum, că anul ăsta am început facultatea, mai precis secția română-engleză. Ei bine, dacă la începutul anului universitar credeam că totul va fi lapte și miere, curând mi-am dat seama că am crezut destul de greșit. 

Încă de la început mi s-a spus că facultatea aceasta nu este una ușoară și că majoritatea cărților pe care credeam eu că le voi citi, nu vor fi nici măcar amintite. Mi s-a spus că scriitori precum Andrei Pleșu trebuie să-mi bantuie mintea, iar operele pe care ardeam de nerăbdare să le citesc le voi citi doar în timpul liber (care nu prea există în timpul anului universitar), mai bine zis în vacanta de vară.

Nu mă așteptam la așa ceva inițial, șocul a fost mare atunci când poștașul îmi bătea la ușă nu pentru a-mi aduce beletristică și cărți cu coperți frumoase, ci manuale de lingvistică, pline cu termeni de specialitate. A fost destul de greu la început să-mi explic mie însămi că s-au dus zilele cu literatură de proastă calitate și am avut un mare șoc când ceea ce mi se dădea la facultate de citit devenea chiar interesant. Pot spune că într-un singur semestru am citit atât de multe cărți de literatură veche, încât la un momentdat credeam că voi înnebuni, dar din contră, unele dintre ele mi-au plăcut,  m-au făcut să înțeleg mai bine ideea de cavalerism, de iubire și de ce nu, de datorie.

Acum, în pragul sesiunii, aș mai avea o tonă de cărți de citit, romane neterminate de terminat și poezii de recitit dar timpul începe să mă preseze așa că nu știu câte din toate acestea vor fi duse la îndeplinire. Ceea ce știu cu adevărat este că atunci când va începe semestrul II va trebui să dau o raită acasă pentru a-mi aduce la București dicționarul latin român, de care din păcate nu am șansa să mai scap o dată...

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu