image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Capcane de la Covera


Dragii mei, in postarea de astazi nu vreau sa vorbesc despre haine sau masinarii fara de care viata noastra s-ar ingreuna considerabil. Astazi vreau sa va vorbesc despre mine si despre cum am descoperit obiectele perfecte anti pasari de care aveam nevoie cand eram mica la tara pentru a scapa de micile inaripate.

Ei bine, o mare perioada din viata mi-am petrecut-o la bunici. In mare parte, vacanta mea de vara se desfasura acolo, printre animale si fructe. Obisnuiam sa fiu omniprezenta: iubeam sa stau in picioarele bunicii si sa o ajut cu orice treaba oricat de marunta era ea. Asta se intampla si in acea vara in care am avut o invazie de porumbei si niciun obiect confectionat de bunicu nu ne ajuta sa scapam de aceste probleme "zburatoare".

La scurt timp totul devenise o reala problema, porumbeii ne stricau cam toate planurile asa ca dupa cateva zile cam toti oamenii din sat cautau solutia minune care sa ne ajute sa ne reluam viata noastra obisnuita. Tin minte ca unul dintre verisorii mei a venit atunci o idee minune, un aparat anti porumbei care promitea ca ne va scapa de pasari. Ce s-a intamplat? Aparatul a facut exact ceea ce si-a propus asa ca toata lumea a fost extrem de multumita si s-a intors la vechile obiceiuri.

Dupa cativa ani am aflat ca acelasi veriosor a reusit la scurt timp sa utilizeze alte aparaturi, dar de data aceasta anti rozatoare pentru a ii scapa pe bunici de micile animalute care amenintau satul. Adevarul este ca pare destul de amuzant pentru cineva care a stat toata viata in mediul urban o astfel de problema, dar nu este. Mai ales atunci cand oamenii de la tara au nevoie de astfel de aparaturi pentru a-si ferii bucatele din a fi date disparute.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu