image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cafeaua


Haideți să vă spun povestea mea cu cafeaua.

Nu am fost niciodată o împătimită cu toate că mai toti membri familiei mele nu aveau energie fără această ”licoare magică” așa cum îi spun mulți. Am băut până acum câteva zile doar de câteva ori în viața mea și asta doar pentru că de fiecare dată am avut experiențe neplăcute de genul: stat trează trei zile si trei nopți după care nu mai puteam să ma țin pe picioare (prietenii știu povestea).

Țin minte ca mama avea un expresor și mereu îmi făcea în a 12-a cafea atunci când trebuia să învăț la istorie și nu mai rezistam fără somn. Inițial încercam să maschez toată nebunia asta cu ciocolată, dar până și ea își pierduse efectul la un moment dat. Începusem să cred că pot rezista totuși trează oricât de mult aș vrea fără să-mi păcălesc corpul că este ora somnului; ei bine asta nu se întâmplă mereu iar uneori moleșeala își făcea apariția.

Ei bine asta s-a schimbat acum câteva zile când mi-am dat seama că aveam nevoie să învăț și noaptea iar asta îmi era cam imposibil având în vedere că somnul a devenit prietenul meu cel mai bun  în ultimele luni. Așa că mi-am luat inima în dinți, am dat cafetiera jos de pe raft și m-am apucat de făcut cafea. Vreți să știți ce s-a întâmplat? Ei bine, nu am rezistat chiar toată noaptea chiar dacă cafeaua mea a fost mare și tare, dar totuși nu mă pot plange. Poate o să înceapă să-mi placă cafeaua până la urmă, cine știe?

Dacă vreți și voi să vă achiziționați un aparat de făcut cafea, cel mai bine intrați pe site-ul celor de la Philips.ro și alegeți ceea ce vă place cel mai mult. Sunt sigură că diminețile unora dintre voi sunt de zeci de ori mai bune după ce consumă cafea așa că cei de la Philips sunt alegerea ideală pentru a face cumpărături în acets domeniu.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu