image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Biciclete și copii

Când eram mică eram o persoană tare activă (asta s-a cam schimbat o dată cu trecerea vremii, datorită faptului că am început să fiu nevoită să stau exagerat de mult timp în bănci și la birouri pentru a scrie și învăța) și niciodată nu refuzam o provocare (la vârsta aceea provocarea era de obicei să-l întreci pe cel mai bun, să îi iei tu locul măcar pentru cinci minute, până erai și tu întrecut). Totul era un cerc vicios, am început să alerg doar de dragul de a-i întrece pe alții, mergeam pe role pentru că voiam să arăt că sunt ”la modă” iar mai apoi excelam la elastic (doar cei din generație cu mine mai știu jocul ăsta).

Da, toate astea le făceam până să împlinesc vreo 12 ani, după vârsta asta se presupunea că am devenit mare si am încept să fiu mai preocupată de ”treburi de fete”. 

Ceea ce este foarte amuzant este că acum, după atâția ani, verioarele mele cele mici, au inceput și ele să simtă gustul victoriei și nu numai. Încă de când aveau cam trei ani au început să ceară trotinete pentru copii, mă vedeam pe mine în ele, în dorința aia nebună de a face ceva interesant, de a pedala pe bulevarde (cu toate că, să fim serioși, părinții stăteau mereu în spate pentru a fi siguri că nu se întâmplă nimic cu minunatul lor copil îndrăzneț).

Mi-am adus aminte de mine cea care, după ce devenisem o ”profesionistă” a rolelor, am încercat să merg pe bicicletă. Să fim serioși, a fost un adevărat fiasco. Nu înțelegeam (și încă nu înțeleg) cum poate un om să stea drept pe așa ceva, dar prietenilor mei le plăcea așa că întotdeauna am fost geloasa (în secret să spunem) pe ei pentru că puteau face ceva ce mie încă mi se pare imposibil.

Și că tot vorbim despre biciclete și copii, în cazul în care vreți să vă achiziționați un astfel de ”mijloc de transport” cei de la Biciclop vă stau la dispoziție cu o sumedenie de modele interesante din care puteți alege. Ce mai așteptați? Zilele încep să se încălzească așa că vremea va fi perfectă pentru o ieșire în parc cu bicicleta.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. Eu nu știu să merg pe bicicletă, dar am de gând să învăț vara asta. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. heltuieli mai mari pe o bicicleta de calitate este ca aceasta isi va pastra calitatile si va putea fi folosita de alt copil din familie sau vanduta si o parte din investitie recuperata. biciclete copii

    RăspundețiȘtergere