image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Unde ne facem revelionul?


Revelionul ne bate la usa si sunt sigura ca majoritatea dintre noi incercam sa ne facem ultimele pregatiri pentru aceasta sarbatoare pe care fiecare am asteptat-o cu mare drag.

Ei bine, cred ca nu am fost singura care a avut probleme cand s-a gandit la locul unde sa petreaca noaptea dintre ani si, recunosc, am avut mare noroc in momentul in care prietenii lui Andrei au reusit sa ne gaseasca un loc frumos pentru o asemenea ocazie.

Ceea ce mi s-a parut cel mai interesant a fost faptul ca locul unde vom petrece zilele viitoare este o pensiune cocheta din apropierea orasului meu natal, unde atractia principala este vinul roze. O sa spuneti ca nu intelegeti de ce sunt atat de incantata, dar sincera sa fiu cei care ma cunosc au inteles imediat: nu sunt persoana care sa bea bauturi alcoolice. Nu mi-au placut niciodata, cu toate ca atunci cand eram mica imi ajutam bunicii sa le prepare insa, singurul lucru pe care il pot bea la o astfel de ocazie este vinul.

Nu sunt pretentioasa cand vine vorba de asa ceva, mai ales ca in majoritatea timpului cand prietenii mei beau muscat ottonel, eu obisnuiesc sa beau sucuri si asta ii amuza pe toti cei din jurul meu. Adevarul este ca e destul de hilar cum eu una nu am trecut inca de pragul ala al "copilariei" ca sa spun asa, pentru ca nu ma pot obisnui cu bauturile "pentru oameni mari".

Acum sa revenim de unde am plecat, sunt foarte curioasa unde o sa va petreceti voi Revelionul, daca o sa beti un vin de crama atelier sau o sa alegeti altceva. Sau, si mai bine, daca si voi suferiti ca si mine de sindromul sucului de portocala. Abia astept sa-mi povestiti ce inseamna pentru voi aceasta sarbatoare si cum o sa o faceti de neuitat.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu