image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Studentii din provincie


Dupa cum majoritatea cititorilor mei mai vechi stiu, acum doua luni jumatate mi-am facut bagajelul si m-am mutat dintr-un orasel mic unde nu erau prea multe variante de petrecere a timpului liber, in Bucuresti, locul unde mi s-a promis inca de la inceput ca voi avea parte de experiente de neuitat.

Adevarul este ca pe moment nu mi-am dat seama cat de solicitanta va fi facultatea, cert este ca am spus destul de raspicat ca pe parcursul acestui an as vrea sa vad cat mai multe filme, piese de teatru, sa merg la opera. In fapt, ideea era sa am parte de cat mai multe activitati in afara facultatii, activitati care sa ma tina in priza incontinuu, care sa nu ma lase sa ma plafonez.

Destinul a facut ca in prima zi cand m-am mutat sa dau de site-ul Zile si Nopti care avea sa devina unul dintre cei mai buni prieteni ai mei la acest capitol. Este destul de greu sa fii la curent cu toate noutatile intr-un oras asa de mare asa ca, acest site apare ca un mic ajutor pentru cei care il utilizeaza. Mi-a fost foarte usor sa gasesc adresele teatrelor cu ajutorul lui si de fiecare data cand mai dadeam cate un click imi dadeam seama ca imi voi programa saptamana in functie de programele pe care le voi vedea acolo. Asta trebuie sa ramana intre noi, uneori mersul in astfel de locuri este atat de interesant incat uneori trezitul de dimineata pentru a merge tiptil pana la facultate devine un adevarat cosmar.

Un alt lucru pe care l-am apreciat la site-ul mai sus mentionat este faptul ca mi-a aratat toate bibliotecile din Bucuresti pentru ca, sa fim seriosi, sunt studenta la Litere si asta inseamna ca am de citit in jur de 3 carti pe saptamana. Bine, adevarul este ca pe langa acelea trei, care nu se citesc intotdeauna, mai apar inca 2 pe care ti le-a recomandat un prieten si trebuie neaparat sa le citesti pentru a putea sa discuti cu el despre finalul surprinzator.

Mi-e greu sa va spun in doar cateva randuri de ce-mi place site-ul celor de la Zile si Nopti dar ideea este ca daca esti student si-ti place sa iesi in oras si sa vezi un film bun despre care sa vorbesti apoi cu toata gasca, site-ul mai sus mentionat este ideea perfecta pentru a alege cel mai usor atractiile Bucurestiului.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu