image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Înainte de sfârșitul anului


A trecut anul și așa am făcut și noi.

Ne-am separat care încotro. Unii au ales să se piardă printre străduțe aglomerate, în orașe cu mașini ce nu așteaptă culoarea verde a semaforului, iar ceilalți pur și simplu au căutat liniștea, s-au aruncat în voia sorții și au rămas pradă amintirilor. Pe aceia i-am văzut atât de rar încât uneori îmi aduc aminte că dacă i-aș avea lângă mine poate ne-ar fi mai ușor.

A trecut anul și ne-am trecut și noi, nu mai cunoaștem deât numărul de telefon și ne întâlnim câte cinci minute pe holurile încâlcite unei facultăți. Pe unii i-am pierdut de tot, nu am mai auzit de la ei decât urări în zile festive și uneori mi s-a părut că-i zăresc pe stradă. Iar din unii dintre ei nu au mai rămas decât amintirile.

A trecut anul și au trecut și oamenii; nu este amuzant că inițial ni se spune că nu avem un termen de valabilitate? Ei bine, intre noi avem, nu te aștepți ca unii dintre ei să devină doar pasageri, dar ei devin într-o bună zi. Și apoi rămâi cu câteva povești numai bune de spus, sau nu, peste ani, cu o tonă de poze aruncate cine știe prin ce ungher, cu bilețele scrise pe furiș și cadouri ce-ți amintesc de câte un moment simbolic din viața voastră.

A trecut anul ăsta și a luat mulți oameni cu el.

Ne-am afundat în propria persoană așa cum spuneam mereu că nu vom face. Ne-am dat seama că uneori suntem singuri și că trebuie să ne creionăm cu propriile forțe, că suntem unicele persoane care pot ajuta pe mai departe.Ne-am răspândit, așa cum spuneam că nu vom face niciodată și acum ne zâmbim complice atunci când ne mai întâlnim din când în când.

Din punctul ăsta de vedere nu mă plâng, nu am pierdut nimic, am câștigat oameni ale căror nume să le amintesc în jurnale, în istorisiri, în poze, am pierdut doar legături.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Mie imi e putin groaza cand imi inchipui ca o sa termin scoala si o sa pierd legatura cu prietenii pe care mi-am facut in scoala , trist ca timpul trece asa repede , iar noi nu ne bucuram de moment atunci cand il avem ...

    RăspundețiȘtergere