image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Gânduri în miez de noapte


Este sfârșit de decembrie și m-am întors acasă. Acasă e acolo unde timpul a stat în loc, unde nicio amintire nouă nu a mai fost făcută în ultimele două luni pentru ca majoritatea au rămas departe, acolo unde eu și Andrei ne-am creat propria noastră lume, departe de cea veche.

M-am întors acolo unde te întorci mereu de sărbători, acolo unde te așteaptă patul tău exagerat de pufos, pentru că ești fată și ai în el nu mai puțin de cinci perne imense și restul puișori. Acasă e acolo unde mama îți face toate prăjiturile pe care le vrei și unde te sărută seara pe frunte de noapte bună, acolo unde toți oamenii se bucură să te vadă pentru că în câteva săptămâni aveți tone de povești să vă spuneți și timpul nu este niciodată suficient la telefon.

Am revenit de sărbători acasă și am găsit totul exact așa cum lăsasem, e prima dată în câteva luni când vin să locuiesc cu adevărat aici pentru mai mult decât un simplu weekend.

E sfârșit de decembrie și stau la vechiul meu birou și scriu tot felul de teme noi, mă pregătesc fără drag și fără spor de ceea ce are să urmeze începând cu noul an din punct de vedere educațional. Stau aici și scriu despre semne lingvistice și râd, acum un an pe vremea asta învățam nuvele și domnitori iar acum, ascult colinde, râd de deranjul pe care l-am făcut în ultimele două zile și îmi întorc ochii spre cărțile de literatură veche care mă privesc amenințător.

M-am întors acasa: la prăjituri, braduț și la blog. La muzica lentă care se aude din difuzoare, la tipicele urări de noapte bună spuse la telefon și la orășelul mic despre care nu mai știu aproape nimic.

Te-ai gândit vreodată că o să ai mai mult spor în a duce la capăt orice îți propui dacă o sa te întorci într-un loc deja cunoscut, într-un loc care-ți trezește sute de amintiri? Pentru ca eu abia acum mi-am dat seama cât de multe am de făcut și că nu aș vrea decât să stau ghemuită în păturică și să văd un film de Craciun la jumătatea căruia să adorm și când mă trezesc să văd cadouri sub brad.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu