image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Femeile au prea multe haine?


Astăzi m-am hotărât să fac puțină ordine în obiectele vestimentare din dulap și am realizat că o femeie nu are niciodată destule genți de damă. Să fim serioase, cred că toate avem un compartiment în șifonierul personal plin ochi cu genți și ce este și mai amuzant Faptul că nu ne oprim din cumpărat, tot achiziționăm frumoasele genți pentru că nu ne putem opri, pentru că ne plac, pentru că ne gândim noi că geanta X ar merge perfect cu o anumită vestimentație, cu toate că acum 5 zile mai luasem o geantă pentru aceiași vestimentație.

Să fim serioase doamnelor, cumpărăm atât de multe lucruri într-un an și la sfârșit de zi, când vrem să ieșim undeva, ne dăm seama că nimic nu ne place, că mai avem nevoie și o luăm de la capăt cu cumpărăturile. Are asta vreo logică? Nu. Și chiar dacă ar avea noi nu am vrea să o știm, nouă ne place să cumpărăm, am fi capabile să ne dăm tot salariul pe încălțăminte, eșarfe, rochii, bluze, fuste, pantaloni cu talie înaltă sau joasă. Doamnelor, avem o problemă mare cu cumpărăturile... Dar nu ne vom opri niciodată, așa e? Nu neapărat pentru că nu am vrea, dar simțim nevoia să fim mereu altele, să ne reinventăm în fiecare zi, să întoarcem priviri, ne place să fim femei, trebuie să recunoaștem.

Așa cum spuneam, am început să fac ordine în dulap și mi-am dat seama că o bună parte din banii mei se duc acolo, pe elemente de îmbrăcăminte pe care poate nu le voi purta niciodată pentru că mereu mai apare ceva nou, dar nu am cum să nu iubesc ideea de a avea haine, nu pot să le dau cu toate că uneori mă gândesc la asta, dar nu pot pentru că mă gândesc în sinea mea: dacă voi avea nevoie vreodată de bluza Y pe care nu am mai purtat-o de doi ani pentru că am luat alta în locul ei?

Știți care este norocul nostru doamnelor? Faptul că cei de la www.kalapod.ro au întotdeauna reduceri la majoritatea obiectelor de vestimentație și că nu suntem obligate să ne dăm tot salariul pe o geantă sau o pereche de pantofi. Așa că eu spun, mergeți să faceți curat în șifonier după care dați o fugă pe site-ul ceor de la Kalapod și comandați ceea ce vă mai lipsește din garderobă, nu putem să rămânem în urmă”

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu