image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Despre copii

Bună dragele mele, astăzi am ales să vă vorbesc despre un subiect puțin mai ciudat pe care nu l-am abordat niciodată cu voi. Copiii. O să vi se pară puțin ciudat, dar nu, nu este vorba de copiii pe care îi voi avea eu în viitor, ci despre cele două verișoare ale mele pe care cei care mă aveți la prieteni pe facebook le-ați tot văzut prin pozele de Crăciun.

Acum aproape cinci ani m-am trezit cu două verișoare între care există o diferență de două săptămâni, verișoare pe care le-am tot așteptat ani întregi. Știți cât de entuziastmată am fost? Țin minte că alergam cu mama peste tot să alegem hăinuțe pentru bebeluși și nu ne mai săturam de atâta shopping pentru cele două noi prințese. Era destul de amuzant pentru că există atât de multe haine drăguțe pentru cei mici încât pe unele chiar și eu mi le-aș fi dorit. Dar asta este, fiecare vârstă cu hainele ei ca să spunem așa.

Ei bine, după ce au trecut cam doi ani de la nașterea lor, am plecat într-o excursie undeva la munte pentru că am decis că ar fi o idee drăguță de concediu. De obicei eu și mama suntem cele care luăm o sumedenie de bagaje și tata ne tot reamintește că plecăm doar pentru puțin timp nu pentru un an...

Ei bine, în acel an nu am fost campioane la bagaje eu și mama ci mătușile mele care au trebuit să care după ele exagerat de multe lucruri, de la șampoane pentru copii până la fiare de călcat pentru ca ținutele lor să arate impecabil.

E greu să pleci într-un concediu cu copii mici pentru că ei necesită o atenție mare din partea tuturor așa că uneori devine foarte obositor, dar atâta timp cât familia este unită și copiii sunt cei mai dulci din câți ai văzut până în momentul de față nu ai de ce să te plângi.

Cam atât despre prințesele din viața mea. Voi aveți copii mici? Sau rude cu copii mici? Cum sunt concediile cu ei?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu