image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

De unde ne facem cumpărăturile?



De ceva timp, mai bine spus de când am început să fac cumpărături pentru Crăciun, mi-am dat seama că am o grămadă de prieteni cărora este foarte greu să le cumperi un cadou, ei fiind nu neapărat mai pretențioși dar cu gusturi mai greu de ghicit. Mi-a fost foarte greu să aleg mici bucurii pentru fiecare dintre ei și atunci când am terminat eram atât de obosită încât m-am îmbrăcat un un hanorac și m-am aruncat în fața laptopului pentru a-mi face și mie un cadou. Cine spune că nu putem să beneficiem și singuri de o astfel de bucurie și că trebuie mereu să așteptăm de la ceilalți?

Ei bine, ca orice femeie m-am gândit că ar fi drăguț să achiziționez ceva de îmbrăcat, mai ales că frigul nu dă semne că ar vrea să plece în alte țări. Așa că am intrat pe site-ul celor de la Tinar și am început să-mi fac de cap, aș spune eu. Este destul de greu să nu te pierzi printre articolele lor vestimentare mai ales acum, când se presupune că îți poți cumpăra absolut orice, iarna putând să îmbraci diverse ținute care să conțină și elemente pe care în mod normal le-ai purta vara.

Dacă mi-a fost greu să-mi aleg un cadou? Aproape imposibil aș spune! Cei de la Tinar ne așteaptă cu sute de produse care ne fac cu ochiul și cu oferte pe care nu le poți refuza. Ceea ce cred că voi achiziționa pentru mine este însă un element din categoria  Tinar- geci, pentru că ador modelele lor și sunt sigură că o astfel de geacă ar putea fi utilă până când va veni căldura ( după  cum se întâmplă în țara noastră în ultimul timp, căldura ar putea să apară prin mai).

Bineînțeles că nu am uitat și de cei apropiați și unii dintre ei vor primi tot felul de articole achiziționate de pe acest site pe care eu îl îndrăgesc cu adevărat. Vi s-a întâmplat vreodată să vreți să cumpărați absolut totul dintr-un magazin online? Dacă  nu, înseamnăp că nu ați intrat încă pe Tinar. ro

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu