image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cum plecăm în vacanță



Doamnelor, astăzi aș vrea să vorbesc cu dumneavoastră despre un obiect de uz casnic fără de care viața noastră ar fi un calvar. Vă rog să vă așezați pe cel mai confortabil scaun și să vă imaginați o săptămână în care nu ați putea să folosiți fierul de călcat.

Sunt sigură că cele mai multe dintre dumneavoastră deja ați exclamat în mintea dumneavoastră că așa ceva ar fi imposibil pentru că noi știm cât de importante sunt aparențele pentru cei din jur. Nu m-am gândit niciodată până acum cum ar fi să fiu obligată să găsesc o idee ingenioasă cu ajutorul căreia să înlocuiesc minunăția fierului de călcat. Cu toate știm acea metodă veche, punerea rufelor ude pe un umeraș după care așteptarea chinuitoare ca hainele să se usuce într-un mod perfect drept, fără pic de cută.

Știm toate că așa ceva este imposibil și că fără ajutorul unui astfel de aparat orice haină pe care noi, copilul sau soțul ar îmbrăca-o ar arăta ca după război. Așa că niciuna nu vrem să ne gândim cum ar fi un astfel de moment, mai ales că atunci când plecăm într-o călătorie avem mereu un fier de călcat de voiaj la noi în geantă pentru a evita situațiile neplăcute în care la hotel nu găsim un astfel de aparat. Țin minte că atunci când eram mică și mama lua fierul după ea la mare râdeam mereu și nu îi înțelegeam utilitatea pentru că, ziceam eu, hainele nu se pot șifona în bagaj. Ei ba da, se pot și întotdeauna o fac.

Acest lucru l-am simțit pe pielea mea atunci când am plecat pentru prima dată de acasă singură și hainele mele s-au mototolit atât de rău încât am fost nevoită să cumpăr un fier de călcat vertical pentru a putea ieși din casă. Credeți că de atunci mai plec pe undeva fără prețiosul meu fier de călcat? Niciodată, pentru că sunt femeie și vreau să arătăm impecabil, atât eu cât și ceilalți membri care mă însoțesc, mereu.

Am făcut acest articol tocmai pentru a vă spune doamnelor că avem atât de multe beneficii pentru că trăim în secolul în care trăim încât ar fi păcat dacă nu am profita din plin de ele. Nu lăsați comoditatea să vă acapareze, bucurați-vă de tot ceea ce avem, pentru că toate aceste lucruri ne fac viața mai ușoară.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu