image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Crăciun fericit!



Nu m-am priceput niciodată la urări așa că de fiecare dată am preferat să spun un sincer ”Crăciun fericit!”. Sper că ați avut parte de o zi superbă ca vremea de afară, că toți cei dragi au fost lângă voi și că aveți multe povești să ne spuneți. 

Eu am avut parte de un Crăciun superb, așa cum am spus de nenumărate ori astăzi: am avut parte de cel mai frumos Crăciun de până acum, un du-te vino amețitor, multe rude care ne-au vizitat sau pe care le-am vizitat și o mulțime de cadouri. 

Acum nu știu ce aș putea să vă urez înafară de clasicul La mulți ani, poate doar fericire cât cuprinde, să aveți parte de oameni frumoși pe lângă voi care să vă iubească și pe care să îi iubiți și tot norocul din lume pentru a reuși în viață tot ceea ce v-ați propus.

Abia aștept să aud cum v-ați petrecut aceasta zi superbă de ( primăvară) 25 decembrie 2014!

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Mulțumim, Duduș! Un Crăciun fericit și ție! :-D
    Eu, din păcate, mi-am petrecut cea mai mare parte din zi la o înmormântare. A murit o rudă apropiată și a trebuit să-mi fac datoria.

    RăspundețiȘtergere