image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ce facem iarna

V-ați plictisit de monotonia zilelor de iarnă friguroase în care sunteți obligați să stați în casă? Ei bine, eu da. Urăsc iarna având în vedere că mai mereu este frig ( nu vorbim despre ultimele 2 zile în care a fost exagerat de cald pentru perioada asta a anului), nu-mi place că toate astea trei luni trebuie să stau închisă în casă sub pătură sau că dacă vreau să ies trebuie să pun pe mine jumătate de șifonier. Vă rog să-mi spuneți că nu sunt singura care astfel de probleme existențiale... Iar dacă și voi vreți să scăpați de monotonia zilelor ca aceasta, am găsit la o prietenă soluția ideală.

Acum câteva zile când ne-am întâlnit, mi-a povestit despre site-ul smartexperience.ro și-mi spunea că este o oază de fericire mai ales pentru zilele astea în care nu-ți imaginezi cum poți scăpa de plictiseală. Adevărul este că e destul de greu să crezi că se poate întâmpla așa ceva iarna, pentru că noi românii nu suntem obișnuiți cu site-uri de genul, care să ne ajute să planificăm în detaliu anumite activități. 

Vă pot spune doar că, după câteva priviri date pe furiș pe site-ul lor, mi-am dat seama că există zeci de activități interesante de care ne putem bucura în această perioadă a anului. Fie că este vorba de a juca paintball în București, cu prietenii, lucru pe care nu l-am mai făcut până acum, fie că vorbim despre cursuri de pictură, acest site ne va scăpa de toată plictiseala și banalitatea adunată în această primă lună de iarnă. Așa cum spuneam, activitățile pe care ni le oferă pot fi desfășurate atât într-un grup mai mare, cu prietenii, familia dar și singuri, învățând să ne cunoaștem mai bine. 

Ce îmi place foarte mult la acest site? Faptul că îmi pot programa timpul liber stând acasă în pat, cu pătura peste mine și cu o ciocolată caldă lângă. Este destul de greu să-ți placă frigul, să te obișnuiești cu statul în casă, dar pentru orice există o soluție. Soluția mea este site-ul celor de la Smartexperience. Voi ce o să faceți în cele două luni de iarnă care v-au mai rămas?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu