image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cautarea unui job



Cati dintre voi, cei care ma urmariti, doriti sa va gasiti un job? Sau mai bine zis, cati dintre voi ati gasit dar acesta nu va satisface toate dorintele? Ei bine, cam asta e problema majoritatii: faptul ca aspiram sa ne gasim jobul perfect, dar din anumite motive nu putem sa facem asta asa ca ne dam destul de usor batuti. 

Tin minte ca atunci cand am inceput sa-mi caut un loc de unde sa scot si eu cativa bani, mai multi cunoscuti mi-au vorbit despre site-ul Hipo.ro, site care, spuneau ei, i-a ajutat sa-si gaseasca medii propice pentru a lucra. In viata de zi cu zi, mai toti ne bazam pe sfatul celor care au fost in situatii ca ale noastre asa ca, fiind manata de dorinta de a gasi neaparat ceva, am accesat site-ul acestora si am avut parte de o adevarata revelatie. Inafară de faptul că site-ul este foarte bine customizat, mi-a placut foarte mult ideea ca aici pot fi gasite si modele de cv-uri, cu ajutorul carora sa pari mult mai profi atunci cand incerci sa aplici pentru un job.

Este adevarat ca pentru a obtine slujba mult visata este destul de greu, insa nu imposibil pentru ca cei de la Hipo iti ofera un mediu propice pentru a gasi exact ceea ce cauti. Ce am facut eu in continuare?

Am inceput sa caut un loc de munca interesant pentru o studenta si cand l-am gasit mi-am dat seama brusc ca nu aveam niciun CV completat asa ca am inceput sa-l caut pe acela care credeam eu ca-mi va aduce succesul. Multi dintre prietenii mei imi sugerasa sa folosesc modelul de cv europass asa ca eu, ca o fata cuminte si cu dorinte de a reusi, i-am ascultat si am inceput completarea care este exagerat de usoara datorita celor de la Hipo. 

Nu pot spune ca mi-a iesit din prima, insa atunci cand reusesti sa-ti dai silinta si oamenii la care aplici isi dau seama ca tu esti perfecta pentru un anumit job, ti-l vor acorda, vei fi chemata la interviuri, iti vei face noi relatii si-ti vei da seama ca intr-o tara in care locurile de munca se gasesc greu pentru o anumita categorie de oameni, pentru cei care folosesc site-ul celor de la Hipo cautarile sunt de zece ori mai usoare.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu