image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cât e ceasul?





În ultimele câteva luni v-am tot povestit de ceasuri și, vă promit solemn, că nici în anul care va urma nu mă voi opri din această ”vorbăraie”. Îmi plac ceasurile, nu am ce să fac. Nu este vina mea având în vedere că până când Andrei nu mi-a cumpărat de ziua mea unul, nu eram o împătimită a acestui accesoriu.

Prima mea întâlnire cu ceasul mecanic a fost atunci când bunicul a  încercat, pe la vârsta de șapte ani, să mă învețe să citesc cât este ora. Să vă spun că eram un fiasco? Nu înțelegeam pentru ce există acele 3 limbi care se tot mișcau într-un ritm amețitor. Aveam un singur ceas preferat, cel al bunicului, care stătea mereu undeva sus și pe care atunci când îl purta mă făcea să ma uit la el ca la un erou.

Țin minte că atunci când eram mică părinții mei iubeau ceasurile și au încercat să mă atragă și pe mine în această lume ticăitoare, dar nu au reușit niciodată. Mergeam cu mama la cumpărături de ceasuri de damă de câteva ori pe an. Îmi cumpăram unul, promiteam că îl voi purta și după doar câteva zile îl băgam într-un sertar și nu mai știam nimic de el.

Deci după cum vedeți în familia mea toți erau mari amatori de ceasuri, doar eu am avut ghinionul să stric șirul... Și cea mai stupidă amintire legată de ceasuri a fost în momentul în care am participat la o tombolă unde erau vreo zece premii dintre care 3 erau ceasuri. Ghiciți ce am câștigat eu. Exact, acele 3 ceasuri, pe toate! Nu vi se pare ca soarta voia să-mi arate ceva?

Și nu, nu sunt întârziată așa cum poate vă imaginați, sunt cea mai punctuală persoană pe care o cunosc.

V-am vorbit de ceasuri pentru că după ce oamenii aștia s-au tot chinuit să mă facă să le iubesc, unul singur a reușit să mă facă să-mi dau seama cât de elegantă este o femeie cu un accesoriu ca acesta la mâna stângă. Acum voi fugi pentru că mai am de cumpărat câteva cadouri pentru Sfinții pe care îi vom sărbători la început de an și cu siguranță unul dintre cadouri va fi un junker.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu