image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Biroul meu de vis

 

Hai să facem un exercițiu de imaginație. Să spunem că de curând ați primit un birou doar pentru dumneavoastră la serviciu și șeful vă dă posibilitatea să îl umpleți cu absolut tot ceea ce vreți, bineînțeles pe banii firmei. Voi ce ați alege?

nu mă întrebați de unde mi-a venit ideea asta, cert este că întotdeauna am avut o slăbiciune pentru oamenii care lucrează în astfel de locuri unde ai o comunitate întreagă pe lângă tine, unde există oameni pe care îi poți numi prieteni și unde să ai posibilitatea să îți alegi fiecare element ce decorează încăperea unde vei lucra. Bineînțeles că nu este ușor însă o astfel de slujbă, cunosc foarte mulți oameni care spun că genul ăsta de loc de muncă te plafonează; a sta închis într-o ”cutiuță” nu este o variantă pentru ei.

Eu nu sunt de acord, însă toți putem să avem o opinie așa că cel mai bine este ca fiecare să pună mâna pe o foaie și să scrie pe ea lucrurile care le-ar infrumuseța o zi a un astfel de job.

Pentru mine cu siguranță nelipsită ar fi hârtia foto pentru că mai peste tot unde am mers, vedeam hârtia minune și-mi doream și eu. E adevărat că mi-aș dori să lucrez într-un loc care să necesite imaginație si bună dispoziție, deci un astfel de element nu ar trebui să lipsească, din punctul meu de vedere. Vă menționez că dacă dispuneți de acest tip de hârtie, cel mai bine ar fi să aveți câteva cartușe reîncărcabile la dispoziție, pentru că o dată început procesul de scoatere al pozelor, nu o să vă mai opriți.

Întotdeauna mi-au plăcut tipul acesta de birouri, unde găsești absolut orice de la clame de hârtie până la distrugătoare de documente. Mi-e greu să cred că există oameni care nu-și doresc așa ceva, care nu ar vrea să aibă biroul lor amenajat ca la carte unde să se simtă ca acasă. În plus, o astfel de slujbă te va face întotdeauna să-ți lărgești orizonturile, să intri în legătură cu o mulțime de oameni și să-ți creionezi de unul singur cariera.

Spunând toate astea, voi ce mai așteptați? Luați o foaie de hârtie și începeți să faceți o listă cu tot ceea ce ar trebui să conțină viitorul vostru birou.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu