image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ai grija de ochii tai


Dragii mei astazi m-am gandit sa vorbesc cu voi despre un subiect destul de atipic pentru mine, dar de care, eu cel putin, ma lovesc in fiecare zi a vietii mele: problemele de vedere. Astazi ma voi adresa in primul rand celor care, precum mine, se lupta zi de zi cu diverse probleme din cauza carora viata lor nu este perfecta fara ochelari sau lentile. Ati ghicit, va voi spune mai multe despre lentile si despre magazinul online Lensa care pe mine m-a facut sa-mi dau seama ca ochelarii nu mai constituie unica noastra optiune.

Ei bine, eu sunt mioapa de cand ma stiu. Imi amintesc ca prima pereche de ochelari am primit-o undeva pe la varsta de patru- cinci ani si initial am fost tare mandra, aveam ceva ce ceilalti nu aveau. Dar, cum o minune nu poate sa tina mai mult de trei zile, m-am trezit ca fiind marginalizata de catre ceilalti copii din cauza "neputintei" mele de a vedea perfect fara un astfel de "aparat" si brusc ideea de a purta ochelari a devenit o corvoada.

Nu o sa incep acum sa tin lectii motivationale despre "cum nu trebuie sa-ti pese de ceea ce spun cei din jurul tau" pentru ca, sa fim seriosi, in viata de zi cu zi avem nevoie sa ne facem placuti, sa ne simtim acceptati, sa stim ca apartinem unui grup, asa ca facem orice ne sta in putinta pentru a asculta de "sfaturile" celor din jur, chiar si de acelea de care nu ar trebui sa ascultam. 

Tehnologia a avansat iar acum a purta ochelari nu mai este chiar atat de nociv insa, inca exista persoane printre noi care nici nu vor sa se gandeasca la asa ceva. Pentru aceia dintre dumneavoastra care vor sa-si corecteze vederea intr-un mod mult mai "silentios"  au fost inventate lentilele anuale care au ca unic scop ideea de a ne face sa ne simtim bine in pielea noastra.

Ceea ce-mi place foarte mult la acest site este faptul ca lentilele sunt bine lucrate, nu provoaca niciun rau ochiului si, in plus, puteti achizitiona de aici si solutii pentru curatarea lentilelor, bucurandu-va de o experienta totala in ceea ce priveste sanatatea ochilor dumneavoastra.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu